اختراع یک دیوانه
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

 

   چتر باران

 می خواهم بسازم

  می خواهم چتری بسازم

   می خواهم چتری بارانی بسازم

     می خواهم چتری بارانی بسازم که در روزهای داغ و تب دار

                                            روز هایی که حتی خدا هم از دست ادم ها داغ می کند 

      بازش کنم , دکمه ای را فشار دهم , باران بیاید 

          ان وقت زیر چترم در هوایی داغ داغ خیس خواهم شد , خیس باران 

                                



نظرات شما عزیزان:

ادیب
ساعت19:50---27 دی 1389
salam va sad salam az inke baz gashti
ahange web ham tope ayvalll
lhosh halam ke ba omadi
dar khedmatam


رضا عارفانه
ساعت21:57---26 دی 1389
یا علی
دوست عزیز خوب هستی انشالله..
ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس : مولا میگوید شما خوابید و وقتی میمیرید بیدار میشوید .
و همانا که زندگی خواب است و خواب گاهی رویا و گاهی کابوس است و اینکه مهم نیست که در کابوس باشیم یا رویا مهم اینست که همه جا رضایت حق را داشته باشیم..
من بچه آخوند یا ازین قبیل حرفها نیستم من فقط عاشق مولایم . همین..


Nsm2
ساعت19:02---26 دی 1389
!!!

ارغنون
ساعت0:16---26 دی 1389
سلام دوست عزیز
خیلی جالب بود ..... هم نوشته ... هم چتر بارون ...... به قول یه استادی که داشتیم .... تغییر کاربری وسایل .... اما این دیگه آخر متفاوت اندیشیدن بود ... چتر بارون ... خیلی خوشم اومد ... افرین به این ذهن خلاق ...


aliiiiiiiiiiii
ساعت20:56---25 دی 1389
salam. omidvaram mozahem nashode basham. khoshhal misham bemanam sar bezani.
vebam taze sakhte shode. eshkalasho ham begooooo


سپیده
ساعت20:54---25 دی 1389
من لینکیدمت تو هم منو با اسم سپیده یعنی طلوع عشق بلینک

سپیده
ساعت20:50---25 دی 1389
دوست عزیز من تو رو لینک کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 25 دی 1389برچسب:, :: 20:29 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 68048
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge